Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkná reportáž! Mrzí mě, že všechno začíná tak brzo odpoledne...ale až budu v důchodu, budu všude!

1 0
možnosti
Foto

Helo, dík, že mohu být ve Slunečnici s Vámi, protože mě pořád straší, že pro seniory toho společnost dělá málo. A já chtěla začít u sebe, když tenhle stav furt kritizuju. Taky Ti děkuju za tenhle nápad a jeho nelehkou realizaci. A především za veškerou práci kolem! A že jí není málo!

5 0
možnosti
Foto

Šári, sleduji, že se tato skutečnost pomalinku mění. Ale to nemění nic na tom, že když někdo udělá něco hezkého pro někoho druhého - je to prostě dobře ;-) A já jsem ráda, že jsou lidé, jako Ty a chtějí se do toho vlaku zapojit :-) Takže děkuji já. Sama bych toho moc nezvládla ;-)

1 0
možnosti
MMN

Jíťo, nevím, jestli bych to přímo označila za záslužné:-) Ale děkuji. A myslím, že všichni kteří se na projektu podílejí, z toho mají dobrý pocit... A to ať z řad organizátorů, sociálních pracovníků - a samozřejmě těch, pro které se vše děje :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 380x
BLOGEŘI  ČTOU  SENIORŮM

projekt NEJEN pro blogery a seniory

Organizováno s podporou blogu iDnes.cz

Organizátor: Nadační fond Most sblížení

více info: www.m-sblizeni.cz