Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo to fajn - jako vždy. Škoda, že jsem se mohl jen mihnout.

1 0
možnosti

Mistře, jste vždy vítán! ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Miri,.díky za krásný článek, za milá slova... a vůbec za vše :-)

A výstava byla doslova skvostná. Me nejvíc uchvátil ten "šicí" koutek. Vrátil me na chvilku zpět do dětství k babičce...

2 0
možnosti

Mě zase vrátil ten kočárek, babi měla podobný na půdě. A ten pokojík je sestaven ze stejného nábytku, co má babi v ložnici. Takže v podstatě téměř celý moje dětství! ;-)

1 0
možnosti
Foto

J87a13n 27P49r46a86ž70á74k

23. 10. 2017 11:19

R^Na tyto akce se vždycky moc těším. A mimochodem, všem třem "Skočkám" to moc sluší, jsou to prostě kočky:-)

2 0
možnosti

Honzi, když se i Švarcka šmrncne, i té to občas sluší...no ne? ;-);-D

Příští sraz 16.11.!! :-)

2 0
možnosti

bylo mi radosti a navic jsem ve Slunecnici narazil na pani Evu

4 0
možnosti

i nám, Mistře, i nám!! ;-):-)

Příští sraz 16.11. s panem novinářem! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako bych tam byla s váma;-)"Můj" kočárek a vše, co připomíná domov. Mirko, moc hezkýR^

4 0
možnosti

Jitu, jsi kdykoliv zvaná, určitě bys se svými články a vzpomínkami seniory moc potěšila. Příští akce je 16.11. ve 14.00. Přijeď a pak si zajdeme na kafčo ;-)

(hostem bude jeden pan novinář)

2 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 380x
BLOGEŘI  ČTOU  SENIORŮM

projekt NEJEN pro blogery a seniory

Organizováno s podporou blogu iDnes.cz

Organizátor: Nadační fond Most sblížení

více info: www.m-sblizeni.cz