Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezký a trochu mě to dojímá.

1 0
možnosti
Foto

Františku, díky, přesně v to jsem doufala.

1 0
možnosti

Leni, s paní Vrátnou se tak hezky povídalo! Taky jsme u ní byly s Helčou přes dvě hodiny a vůbec jsme se ani chvilku nenudily. A těch fotek! Ten úvod jsi napsala přesně..

Moc pěkný článek, díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, mě okouzlila. A ti ostatní jabysmet. A děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, je příjemný dělat něco, co má symsl.

1 0
možnosti
Foto

Jste skvělý obě!

1 0
možnosti
Foto

Ále, já tu hraju druhý housle (na druhý straně jsem vždycky snila, že se na housle naučím, takže jsem dost spokojená) .-)

1 0
možnosti
Foto

Upřímně mě těší, že si vás paní Vrátná získala tak jako mě!

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem dneska potřebovala...děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že to správně sedlo .-)

1 0
možnosti

R^ Perfektní ! Připomíná mi to maminku (91 let). Také si nikdy nestěžuje, i když by měla na co. A vzpomíná jen na to dobré.

2 0
možnosti
Foto

To se máte, Jaromíre! Je fajn mít někoho podobnýho nablízku.

1 0
možnosti
Foto

Znamenité! Mám Vás ráda.

1 0
možnosti
Foto

Jiřinko, já vás taky! Třeba jednou přijedu za váma a taky něco sepíšeme, zrovna vy určitě máte o čem vyprávět.

1 0
možnosti
Foto

Dík, Mariáne, jsem ráda, že takovej příběh jen tak neprošuměl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 380x
BLOGEŘI  ČTOU  SENIORŮM

projekt NEJEN pro blogery a seniory

Organizováno s podporou blogu iDnes.cz

Organizátor: Nadační fond Most sblížení

více info: www.m-sblizeni.cz